Jun 15, 2012

wish list.


currently addicted with this, rilakkuma bear!!

bear atas ni wish list jeee. nak beli sendiri kedekut, harap2 ada Prince Charming boleh bagi suprise hadiah kan ni. puiii, berangan jelaa T_T

tapi kenapa yang panjang?? setahu aku, kalau korang tahu laa.. rilakkuma ni tembam makhluknyaa? sebabnya.. aku nak yang panjang ni sebab nak bawak tidurrrrr, hehe. bayangkan seronok tak kalau dapat peluk rilakkuma panjang ni masa tidur? suami takdak lagi, peluk bear lah? haha hehe hihi.

p/s : aku tukar header. rilakkuma peek-a-boo :)

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)