Aug 29, 2009

Puasa di perantauan.

haha, start taip title pon aku nak t'gelak dah.
perantauan yg pertama dlm idop aku.
b'puase di hostel 'jaoh' dr fmly.
ekeke! =P

aku rase seronok dgn perkare baru ni.
adakah aku smkin b'pkrn matang?
haha. *tepuk dada terkeluar mknn time sahor.

ok, abes cerita pertama.

second, nak cte puase di alam Universiti :)

al-kisahh........
mase dlm klas di pndk kan.
jadual bese transform ke jadual puase *mcm x phm je.
tp aku x phm2 agi jadual baru utk puase nih.
hahah.

"sy suke g bazar ramadhan"
m'ikut ayat di atas ni, mmg sswai aku blaja di cni.
seronokkk..! haha.

sile lah dtg ke Bazar Ramadhan Kg Baru.
(ckp gaye Maria Tunku Sabri) hahaha.

agi 1 yg bestt.
bubur lambuk Pak Hassan.
org beratur panjjaaannnnnggGG!! utk beli bubur beliau.
tetapi dukacita di maklumkan aku lom try agi,haha!

itu shj buat kali ini.
bertemu kite di lain hari dlm rancangan.
"Puasa Itu Indah" :D

1 comment:

zuzu said...

slmt b'pose gak =))
bez x da msuk u?
hihi