Jan 24, 2010

LELAKI BOGEL!






tercari2 dimana lelaki bogel itu??

haa, kantoi korang kegatalan kemiangan.
Bayi Lelaki Bogel pon korang suka tengok kan?
haha.

iklan jap sebelum cerita..

pagi tadi best.
teman Umar mandi kolam.
nasib baek 'nafsu terjunan ke kolam ku' dapat di tahan.
jika tidak, mungkin kolam itu kehilangan sumber air secara tiba-tiba?
haha, sekian! :)

11 comments:

Sendra said...

hahhaha..tajuk tak boleh blahh..
sekarang tengok gambar tu pun dah jadi tempting nak mandi berendam camtu juga dahh..hahha

rafiqa said...

tajuk nak tarik perhatian org nme nye tu! :P

org dewasa mandi, koyak kolam tersebut! haha

ACB&UNIA said...

omg
kantoi i gay sbb bace entry u yg ini
auch
*pfft

Syafik said...

Baca tajuk dah geleng2 kepala. Haha. Nice pictures!. Cute boy too!. Remind me of myself. muahaha.

Mi vida said...

ish3x...xbaik menipu tau..huuhu

nurafiqahmohamadadnan said...

haha, x bogel pn ;D

rafiqa said...

acab, dr sudut gmba da thu u gay!
(sori bos, terkasar bahasa di sini)
ahaha.

Syafik, saya nak cari tajuk pon hampir tergeleng pale :p

MiVIda, kdg kala idop kite ni kena kadg kala menipu.
tp kdg kala pening juga dgn ayat kdg kala nih.hahaha!

nurafiqah, nak tggu awak bogel dulu agak nye.
opss! :p

ACB&UNIA said...

ps;jgn pgl bos kantoi kang haha

alien said...

nak bogel jgak!

rafiqa said...

alien! gapo mu nak bogel?
bole je! haha.

acab, bos ttp diati.
sape boss ek? ahaha

Anonymous said...

Почему регистрация не работает ?