Dec 25, 2010

khas untuk budak kicik

BIODATA
Nama : Nurul Akmal Bt Kamarolzaman
DOB  : 3rd September 1989
Alamat : Lorong (nama tokoh cina), Taman Desa Baiduri.
Kemahiran : jerit-jerit, gedik-gedik, gelak-gelak, joget-joget, tidur-tidur, pelok-pelok dan yang terbaru mekap-mekap! haha
Pendidikan : UPSR, PMR, SPM, STPM dan Fisioterapi
Ketinggian : dari darjah 6 sampai sekarang dengan ketinggian yang konsisten :P
Berat : ikut mood, HAHA!

ucapan :
semoga saya dapat kahwin dengan orang yang saya cinta, amin!
 **senyum gedik2
terima kasih bagi saya tulis biodata kat buku awak yang kiut miut nih! ;)

saya sertakan gambar kita bersama :

------------------------------------------------------------------------------------------

haa, korang mesti teringat zaman sekolah dulu.
beli satu buku kosong comel comel..
pastu pas pas kat kawan kawan suro buat biodata ikut kreativiti sendiri! haha

post ni khas untuk kawan baik saya since form4.
dia nak pegi posting kat Kelate nuhhh..
kirim budu sedozen kayh! haha
rindu lah aku kat kau nanti babe! :(
take care, jaga makan, jangan tinggal solat dan jangan lupa exercise! haha
LOVE YOU MUAH2!

**dah tak budak kicik sangat da skg ni, SAKAN bercinta lah katakan, har3!**

No comments: