Dec 18, 2010

paper doll

masih ingat zaman kanak2 korang?
tak mampu beli barbie yang bertubuh badan hampir real, beli paper doll badan nipis pon jadilahh hehe!

ni Japan version kot

ni versi half naked
oii, katon jelaa, takde nafsu! haha

untuk golongan 'chubby' hehe
alolo masyam nye muka doll ni~

ni mungkin ade kat Malaysia, terforgot lahh -__-

alamak aih, comelnyaaa!

ni laki punya, agak2 gatal tu bercinta dengan paper doll versi laki ajelah har3

bruce lee punya, watchaaaa!

and the last one, wallpaper paper doll.
addicted sangat! hee

8 comments:

leeya said...

wuiyoooo~ haha

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. ingat lagi benda ni pernah ade kat rumah zaman kanak2 riang dlu.

rafiqa said...

ucu, wuiyoo nape? mesti ade pape nakal ni.

asada : uish, awak yg main keeee! haha

Anonymous said...

gay!
wong

zuezue said...

haha permainan wajib ni dulu b'same cousin2 pompuan. haha

rafiqa said...

diam lah wong fei hong!
zue : btol2, cousin2 laki pon gatal raba2 menan ni, HAHA!

Noraqeelah Nazari said...

haha! dulu duit bazir abes beli benda alah ni jee.. haha

rafiqa said...

qeela, btol! tak cukup duit buat baju sndr je guna kertas buku latihan. haha