Apr 25, 2011

forever alone

dah banyak kali aku dengar orang sebot pasal ni.
dah lama kali juga aku dengar orang sebot FOREVER ALONE! lalu aku merajin kan jari jemari aku mengGOOGLE, hehe!

ape yang aku macam nak menarik siket tengok ialah orang pelok laki, hehe! gatal nye kau RAFIQAAAAAA! HAHAHA :p


bukan orang lah, itu bantal peluk menyerupai setengah dari badan lelaki tanpa kepala dan berkemeja, wah wahh! ini betul sama dengan konsep forever alone, hahaha :D tapi kira kreatif jugak lah pencipta bantal peluk tuuu ! kan kan kan? hehe

6 comments:

COTTON LADY said...

thumb up ar tuk org yg reka tue,pngubat tuk pompuan yg sepi~ngehngeh

Addy said...

kreatif2. wat yg pompuan nya lak. ahakz

zuzu said...

kreatif gle org reka bntal tu.xde ke pantal peluk cm pompuan lak?haha

rafiqa said...

cotton lady : yup! sgt2 kreatif!haha

addy : yg pompuan nye x bole, nnt laki syok sndr! hahaha

rafiqa said...

zue : ko nak pelok pompuan lak ke? ko ni.. ape? haha

zuzu said...

haha x la bkn tuk aku.kot2 org laki pun nk bntal peluk bntuk pompuan mne kte tau en.haha