Jun 15, 2011

aku kena 'X' ?

lupa nak hapdet pasal ni. aritu kawan aku Umi Sazwani mesej aku cakap aku dengan dia masok TV3! haha. sebab mytv3 ade datang OpenDay UniKL bulan March aritu. time tu dia kat kawan aku Tim Mila, tanya soalan ape tah aku da lupa berlatarbelakangkan gerai NASI BERIANI AMAL kami (maklumat lanjut) lalu aku pon menyibok di belakang Tim Mila (sebab abang2 mytv3 tu comei) hihi.

gambar di snap oleh tangan pantas Imanto, sengal amek gambar dari telibisyen haha :
hodoh habis

BERITA BURUK nya aku tak tengok pon rancangan itu ketika rancangan itu berkumandang! isk isk. yang pelik nya pulak kawan aku  kat FB ni kata aku kena 'X' ?! tak paham lah ape dia cuba katakan -.-"


sekian dari gadis JAKUN! haha

4 comments:

fara murni said...

eleh..
syok la tu..
(menyampeh)
hahahahahaha....

rafiqa said...

har har har :D

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. dah jadi retis. masuk tv tu...

rafiqa said...

hehehehe :p