Dec 3, 2011

cuti semester julai 2011

cuti kali ni pendek siket, sebulan lebih je. tapi rasa lama jugak kan, eh takla. kejap je rasa nanti kot? hahaha.

cuti cuti aku main game, tengok cerita korea(s) dan acitivity baru nanti bawak kereta kancil..huh? kereta kancil??

GAME SIMS ni macam taruk dadah la kat minda aku, ketagih dan mabuk cinta macam orang dok cerita pasal OMBAK RINDU? aigoo..haha!

ni hasil-hasil otak tak berapa creative aku ni bina rumah sims, hehe :

rumah lamaa
 rumah baghuuuu
ahaa, ok tak ok tak? bole tukar course architecture tak? haharapan lahh kan!! hehe

cerita korea pon macam dadah letak bawang kat mata aku, aku tak suka nangis!! tapi cerita korea ni jadi remote control soh aku nangis, tak boleh pause plak tu T__T hahahahaha (gelak kan diri sendiri)
sekarang tengah layan cerita My Fair Lady, hero dia kan kan, ee kenapa lah aishhh comel sangat kann! walaupun tua siket, tapi aishhh -_____-" speechless..

banyak bebel plak ko ni Rafiqa, orang tak datang jenguk blog kau pon..yela, aku sedar siapa aku. eh ape aku cakap dengan diri sendiri. eh aku da gila kah?

ok selamat malam people! adios amigos! mulakan hari esok dengan semangat baru, insyaAllah :D (mood ustazah pilihan) HAHA!

No comments: