Jan 6, 2011

perpisahan toliet dan rumah



kampung aku ade toilet macam ni, korang ade?? hehe
toilet luar ni ade kebaikan dan keburukan nya.

kebaikan :
1) bila meneran, tak payah risau orang ada dengar ke tak.
2) busuk mana tahi kita, tak ada orang perasan.
3) saluran tahi asing dengan saluran air kencing. ehhh -___-

keburukan :
1) bila nak bihirek malam, SERAMMM!
2) time time hujan lebat nak bihirek, kena redah atau pakai payung untuk ke toilet.
3) tak bole nak sekali mandi terus, kena asing asing perbuatan tersebut *ayat keling* haha

pape pon, aku bangga kampung aku masih mengekalkan gaya kampung yang asli. walaupun toilet ni dah upgrade daripada papan menjadi batu *kena sumpah jadi batu* hehe.
sekian thank you!

2 comments:

nabilah_2908 said...

kt rumah nenek ada gak... tul tu..time malam..mmg seram nak masuk... snggup tahan sampai ke pagi..tk pun minta org teman.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HARI BUSUK

rafiqa said...

haha, org teman tulah yg plg seram sbnye :P