May 23, 2011

header baru

eleh Rafiqa, bukan baru sangat pon header kau. tukar kartun pakai tudung yang kau curi dari mana tah, comel lak tu kartun die. kenapa kau tak reti lukis sendiri!! (sebab takde bakat T.T) tuka kartun tu aje, yang lain tetap sama, tapi tukar siket gambar dia jadi macam 3D sebab sekarang wayang asyik tayang 3D ajeee. HAHA!

btw, sori kepada pelukis kartun yang aku letak sebagai header! adakah ini satu jenayah? huhu.

pencuri kartun orang, 
Rafiqa Nabeela (:

2 comments:

zuzu said...

comel katun tu,jeles dah aku tgk ni.haha aja kan weyh.hahahha

rafiqa said...

haha, x pyh nak jeles st. tu pon aku curi karya org :p