Mar 20, 2011

lembab macam siput s***t

korang nak tahu?
aku ni budak IT tau.
belajar kat UniKL MIIT tau.
campus spesel untuk course course yang berkaitan IT tau.
banyak computer tau.
virus pon banyak tau, haha!

tapi nak kongsi satu cerite (cecite cecite) :

dulu,
pernah la tengok orang edit edit gambar
syiokkk, tapi tangan tak tergerak nak try
nak install photoshop pon aku jadi buta mata
haha <-- noob

tak dulu, tak sekarang,
someone telah menginstall kan aku photoshop, thx!
tapi lamaaaa gila berhabuk baru aku perasan laptop aku ade photoshop, haha
aku pon cuba cuba lah, tapi noob juga T.T

sekarang,
mahir lah SEDIKIT
crop crop, letak background, potong orang, padam tepi gambar orang dengan sabar dll.
thennnn, bole la buat header sendiri *rujuk sini*
dan juga gambar untuk anak buah *rujuk sini*
bangga terharu, isk isk :p

sekarang betol,
baru terfikir
aku dulu dok bengong la padam tepi gambar orang nak kasi background transparent
sifu aku dengan cool nya dia cakap camni
"click lama lama kat eraser, ade nampak magic eraser, guna kan ia tanpa was was"
time tu aku rasa macam ada batu jato kat kepala aku, haha -____-

sekian, thank you :)

2 comments:

Frodo Baggins said...

>>____<<

belog dah canggih
belog aku je menten hitam
ehkekekeke
tapi sifu punya ayat
macam gunung jatuh bukit

kah3

sayarafiqa said...

thanks! hahahaha