Jun 26, 2011

ketagihan!

dulu aku pelik, kenapa kawan-kawan (Fara, Elfi, Tqa, Umi dll) suka sangat tengok cerita korea. kawan aku Elfi, sampai sanggup tak tidur seharian sebab nak habis kan cerita! O_o pelik pelikkkk! sekarang, aku pulak macam gitu, halamak aihhh! tak menahan den nengok muka mamat mamat korea yang comei lote hensem hemsiang tu (masyaAllah) hehe.

semalam aku baru habis kan cerita You Are Beautiful !! aku tengok cerita ni, aku teringat satu lagu ni yang biasa aku dengar masa kat umah sewa (ringtone NurFarahana) hahaha!

meh cuci mataaaaaaaaaaaaaaaaaaaa LOL

Jeremy
Tae Kyung
Shin Woo
COMELNYAAAAAA!

dan juga part paling comel dalam cerita ni :

bi noodles bi noodles~

ada cara tak nak hilang kan ketagihan tengok cerita korea (mamat korea) ni? hehe.. tulonggg!

yang angau,

4 comments:

Miss Kotak said...

nak Tae Kyung!

rafiqa said...

tak bole! nak jun pyo :p

Miss Kotak said...

jun pyo is mine!

rafiqa said...

perasan.