Jun 2, 2011

SethTan betol!

pasti WANITA WANITA di Malaysia yang tengok cerita NORA ELENA kat tv3 pukul 7 tiap hari isnin sampai jumaat (kot) sedang asyik angau dengan SETHTAN (setan? -.-") kan kan? fuh fuh! tarek nafas jap! haha. aku tak terkecuali sebenarnyaaaaa! mana wanita tidak cair dengan SUAMI sebegitu rupa? HENSEM, ROMANTIK, SWEET, KAYA PULAK serta DAH BERTAUBAT!haha. aku tengok cerita ni asyik tersengih sengih gatal je sebab berangan jadi NORA ELENA hihi. sekaian love u Aaron Aziz <3 HAHA.

HALAHAI!

btw, nice story lah. lagi lagi untuk orang yang tengah sakan bercinta macam RAFIAH. haha

5 comments:

Miss Kotak said...

nak seth tan! mention name nmpk!

rafiqa said...

eh mesti! haha

COTTON LADY said...

ngehngehngeh,eh cik rafeeqa siap create kepul2 awan gara2 drama nora elena nmpk,feeling tue,eh dgr citer org kater citer nih based on novel ek~

pyejal said...

muka saya iras² macam aroon..
haha tiba²..

rafiqa said...

cik kapas : yup2, mmg ikot novel ape tah name die. haha!

pyejal : eceh2, dan dan lahhh :p